סדר וארגון.

הנהלת חשבונות בענן בניגוד להנהלת חשבונות פיזית עם קלסרים ודפים מקומטים יוצרת סדר, דיוק וארגון. כולנו יודעים שתחום זה דורש סדר ודיוק רבים והחשיבות לכך הינה גבוה מאד.

לדוגמה: נניח שחשבונית של 5000 ש"ח לפני מעמ לא הוכנסה למערכת עקב טעות, איבוד המסמך או כל דבר אחר,(במקרה ומדובר בסכום גבוה יותר הנזק הוא אדיר).

מצב זה גורם לעסק ל2 הפסדים משמעותיים:

1, תשלום מע"מ גבוה השווה לגובה המע"מ שאיבדנו, במקרה שלנו 850 שח.

כלומר, במקום לשלם נניח 1000 ש"ח נשלם 1850 ש"ח כי לא זוכינו בגין המעמ של החשבונית.

2, תשלום גבוה למס הכנסה, תלוי בגובה המס של העוסק או החברה, נניח לצורך ההמחשה 25% מס חברות, כלומר, הגדלה לתשלום למס הכנסה של כ 1250 ש"ח, לא חבל? סתם כסף שהלך למדינה בלי סיבה ועוד אנחנו שילמנו בגין ההוצאה הזו לספק, ממש כאב לב.

במידה והעוסק הינו עצמאי? אזי יש גם לשלם לביטוח לאומי על הרווח, חוסר בהוצאה של 5000 ש"ח תביא את העוסק לשלם לביטוח לאומי עוד כמה מאות שקלים מיותרים שהיו נכסכים לולא היה לא סדר ודיוק בהוצאות.

איך מביאים סדר וארגון לעסק?

פשוט עוברים לניהול העסק בענן המאפשר לך לשלוט ולראות את כל התשלומים שלך וההוצאות שלך ולרשום אותם בכל רגע במערכת מבלי שתאבד מסמכים יקרים.

 

בכבוד רב,

 

סמארטבי הנהלת חשבונות חכמה.